sobota, 1 marca 2014

łuski

gdzieś w czeluściach internetu spotkałam taki łuskowy naszyjnik
odpaliłam program jbead i machnęłam sobie kilka wersji tego wzorka
oczywiście musiałam wypróbować i tak powstała ta bransoletka na 12 koralików w rzędzie
JPo-koralik570
a tutaj wzorki w różnych konfiguracjach
10 koralików – 5 kolorów
JPo-10-luski-5kol
12 koralików – 4 kolory
JPo-12-luski-4kol
15 koralików – 4 kolory
JPo-15-luski-4kol
15 koralików – 5 kolorów
JPo-15-luski-5kol
18 koralików – 5 kolorów
JPo-18-luski-5kol
18 koralików – 6 kolorów
JPo-18-luski-6kol
edit:
okazuje się, że ten naszyjnik, na którym się wzorowałam najprawdopodobniej był zrobiony wg tego wzoru autorstwa Lidii z bloga Lbeads
.
Photobucket

3 komentarze:

  1. Piękna bransoletka, super dobrane kolorki. Dziękuję za schematy, na pewno skorzystam w przyszłości.
    Pozdrawiam. Beata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna bransa ! dzięki za schematy - zapewne któryś wykorzystam bo bardzo mi się podobają.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful work & great patterns.
    Thank you..

    OdpowiedzUsuń