czwartek, 28 marca 2013

kuleczki Twins

 

  Coraz bardziej zaprzyjaźniam się z igłą Uśmiech
Postanowiłam spróbować swoich sił i umodzić kuleczkę z koralików Twins/SuperDuo. Sama, bez niczyjej pomocy, bez schematu. Pewnie robiłam to niezgodnie z prawidłową techniką ale mi się udało. A skoro mi wyszło to postanowiłam się pobawić w PSP i zrobiłam schemat. Może jakaś początkująca koralikomanka skorzysta a ja będę mieć satysfakcję, że mogłam pomóc. Uwielbiam uczyć i pomagać innym.

Moje kuleczki zawiesiłam na łańcuszkach i powstały kolczyki.

Preciosa Twin Hematytowe;
Preciosa 2,1 srebrne
kulka przezroczysta 12 mm

JPo-koraliki78

 

.
JPo-schematkulki twins
Photobucket

3 komentarze:

  1. Ta technika mnie przeraża :) Ale efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie skorzystałam nie miałam pojecia ze to tak łatwo sie robi a mnie też to bardzo długo przerażało,za schemacik bardzo dziekuje mam nadzieje ze sie nie obrazisz że udostepniłam wzór na grupie zwiazanej z koralikami na FB,gdzie pokazałam moja pierwszą kulke zrobioną z Twojego tutka za który bardzo bardzo dziekuje i zapraszam do siebie zobaczyc moja kulke http://aneczkowzacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele razy podejmowałam temat kuleczki z Super Duo i dzięki Twojemu schematowi w końcu wyszło mi idealnie:)) dziękuję serdecznie

    OdpowiedzUsuń