piątek, 28 lutego 2014

bargello się robi :)

 

zafascynowana przecudną bransoletką Agi Opalińskiej postanowiłam zrobić sobie taki komplet…
ponieważ nie lubię korzystać z gotowych wzorów to sama je sobie przygotowałam Uśmiech
wzory są na 10 kolorów
a ponieważ nie mogłam się zdecydować na ile koralików będę robić naszyjnik to zrobiłam w 2 wersjach… podobnie z wzorkiem na kolczyki…

naszyjnik na 18

JPo-18-bargello-1

na 16

JPo-16-bargello-1

 

bransoletka na 12

JPo-12-bargello-1

kolczyki na 6

JPo-6-bargello-1

i kolczyki na 7

JPo-7-bargello-1

bransoletka i naszyjnik na 18 już udziergane czekają na oprawienie… kolczyki machnę dziś Uśmiech …. i za niedługo pochwalę się gotowym kompletem Puszczam oczko
 
 
pracuję też nad bargellowymi wzorkami na mniejszą ilość kolorów więc pewnie niebawem wrzucę na blogaska
.
Photobucket

3 komentarze:

  1. Masz niezłe tempo kobieto :) bransoletka i naszyjnik gotowe no,no. Czekam zatem na prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dość szybko macham szydełkiem :)
      kiedyś sprawdziłam i taką zwykłą na 6 koralików z 11o dziergam 45 - 50 minut
      a ukośnik robi mi się jeszcze łatwiej i szybciej...
      gdyby nie to nadziewanie koralików... echś... to jest dopiero pożeracz czasu :)

      Usuń
  2. Wzory super ! może skorzystam

    OdpowiedzUsuń